"Обчислювальна та комунікаційна техніка, телекомунікаційні мережі, бази і банки даних та знань, інформаційні технології (ІТ), система інформаційно-аналітичних центрів різного рівня, виробництво технічних засобів інформатизації,системи науково-дослідних установ та підготовки висококваліфікованих фахівців є складовими національної інформаційної інфраструктури і основними чинниками, що забезпечують економічне піднесення. Як показує досвід інших країн, інформатизація сприяє забезпеченню національних інтересів, поліпшенню керованості економікою, розвитку наукоємних виробництв та високих технологій, зростанню продуктивності праці, вдосконаленню соціально-економічних відносин, збагаченню духовного життя та подальшій демократизації суспільства. Національна інформаційна інфраструктура, створена з урахуванням світових тенденцій і досягнень, сприятиме рівноправній інтеграції України у світове співтовариство.
Концепція Національної програми інформатизації включає характеристику сучасного стану інформатизації, стратегічні цілі та основні принципи інформатизації, очікувані наслідки її реалізації."
Концепція Національної програми інформатизації включає характеристику сучасного стану інформатизації, стратегічні цілі та основні принципи інформатизації, очікувані наслідки її реалізації."
( З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про Концепцію Національної програми інформатизації")
Одним із пріоритетних напрямків розвитку сучасної загальноосвітньої школи є впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес.
Інформатизація освіти - це складний багаторівневий процес, який не можна звести до постачання шкіл комп'ютерами, електронними підручниками і підключенню до Інтернету. На даний період часу необхідно розглядати і розвивати змістовну сторону використання технічних засобів. Технічне забезпечення, безумовно, є важливим, але воно лише забезпечує основу процесу інформатизації. Істинним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій в освітньому закладі має стати не кількість і якість комп'ютерів, а наявність єдиного інформаційного освітнього простору. Залучити в процес інформатизації усіх: учнів, батьків, вчителів, адміністрацію, бібліотекаря, психолога та інших працівників школи - ось головне завдання інформатизації. Важливо правильно визначити напрями досягнення поставленої мети, яка потягне за собою підвищення якості навчання, удосконалення управління школою, інформаційну інтеграцію з зовнішнім середовищем.
Інформатизація освіти - це складний багаторівневий процес, який не можна звести до постачання шкіл комп'ютерами, електронними підручниками і підключенню до Інтернету. На даний період часу необхідно розглядати і розвивати змістовну сторону використання технічних засобів. Технічне забезпечення, безумовно, є важливим, але воно лише забезпечує основу процесу інформатизації. Істинним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій в освітньому закладі має стати не кількість і якість комп'ютерів, а наявність єдиного інформаційного освітнього простору. Залучити в процес інформатизації усіх: учнів, батьків, вчителів, адміністрацію, бібліотекаря, психолога та інших працівників школи - ось головне завдання інформатизації. Важливо правильно визначити напрями досягнення поставленої мети, яка потягне за собою підвищення якості навчання, удосконалення управління школою, інформаційну інтеграцію з зовнішнім середовищем.
На сьогодні маємо таку картину матеріального забезпечення шкіл району:
Карлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1:
- 2 комп'ютерних класи (НКК №1 - 13 ПК, НКК №2 - 8 ПК);
- 5 ноутбуків
- 1 проектор
- 1 інтерактивна дошка
- 3 принтери (лазерний ч/б, лазерний БФП ч/б, струменевий БФП кольоровий)
- всі ПК мають підключення до швидкісного Інтернету
Карлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3:
- 2 комп'ютерних класи (НКК №1 - 11 ПК, НКК №2 - 16 ПК);
- 2 ПК розміщені в кабінеті завуча, 1 ПК - в бібліотеці, 1 ПК - в кабінеті практичного психолога;
- всі 29 ПК з'єднані в локальну мережу та мають підключення до швидкісного Інтернету;
- 2 принтери (лазерний та струменевий фотопринтер), 2 лазерних та 1 струменевий БФП, 2 проектори;
- інтерактивний комплект розміщений в кабінеті фізики №2;
- інтерактивний комплект INTBOARD для потреб дітей з особливими освітніми потребами;
- забезпечення НУШ (3 комплекти комп'ютерного обладнання та відповідний мультимедійний контент; техніка для друкування, копіювання та ламінування);
- 6 машин для обробки даних (моноблоки).
Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко:
- 3 кабінети інформатики (НКК №1 - 10 ПК+6 Моноблоків; НКК №2 - 7 ПК; проектор, ноутбук, колонки);
- 4 ПК використовуються в управлінсько-господарській діяльності;
- всі 27 ПК мають підключення до швидкісного Інтернету;
- 3 класи з інтерактивними поверхнями (проектор та дошка);
- 19 класів із засобами візуалізації (без інтерактиву), з них 9 – з проектором, 10 – з телевізором;
- 1 відеокамера
Варварівський НВК:
- 1 комп’ютерний клас (6 ПК);
- 4 ПК, що використовуються в управлінсько-господарській діяльності;
- 6 ноутбуків, 2 проектори, 7 принтерів;
- наявне підключення до швидкісного Інтернету, Wi-Fi мережа по всьому закладу освіти.
Попівський НВК №1:
- Комп'ютерний клас – 11 ПК.
- 2 ПК розміщені в кабінеті завуча, 1 ПК в кабінеті директора, 1 ПК в бібліотеці, 1 ПК у практичного психолога, 1 ПК у 1 класі, 1 ПК у 2 класі, 1 ПК у педагога-організатора, 1 ПК у завгоспа (всього 9 ПК).
- Кабінет хімії укомплектований проектором, мультимедійною дошкою, ПК, лазерним принтером.
- 2 переносні проектори в кабінеті завуча.
- 3d принтер в КІІКТ, 7 струменевих принтерів.
- 2+2 набори робототехніки.
Попівський НВК №2:
- комп’ютерний клас (8 ПК),
- інтерактивна дошка, проектор,
- 5 ноутбуків.
Ланнівська ЗОШ І-ІІІ ст.:
- Кабінет КІІКТ № 1, № 2: 17 комп’ютерів, 5 ноутбуків,
- сучасні кабінети фізики, хімії, біології з мультимедійними комплексами,
- 9 мультимедійних дошок,
- Інтернет–мережа у кожному класі.