"Не потрібно зупинятися, коли хтось говорить, що це божевілля, тому що,
коли люди кажуть, що це добре - це значить, що хтось це вже робить."
Хаджі Мітарі
коли люди кажуть, що це добре - це значить, що хтось це вже робить."
Хаджі Мітарі
Нововведення, або інновації, характерні для будь-якої професійної діяльності людини і тому природно стають предметом вивчення, аналізу та впровадження. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів.
Сучасна педагогіка висуває на передній план нетрадиційні підходи до організації процесу навчання в сучасній школі.
Зміст освіти складає систему знань, умінь, навичок, рис творчої діяльності, світоглядних і поведінкових якостей особистості, які обумовлені вимогами суспільства. Якщо при традиційному трактуванні цілі і зміст навчання фактично збігаються, то в новій вони розходяться. Актуальною метою стає створення особистісного потенціалу людини, виховання його здібностей до адекватної діяльності в майбутніх предметних і соціальних ситуаціях, а змістом - все те, що забезпечує досягнення цієї мети.
Сучасні комп’ютерні технології значно підвищують мотивацію дітей до навчання, позитивно впливають на її інтелектуальні здібності та соціальний розвиток. З метою ознайомлення учнів початкової та середньої школи з інформаційною картиною світу, формування початкових навичок роботи з комп’ютерною технікою в районі впроваджуються пропедевтичні курси та курси за вибором з інформатики:
Сучасна педагогіка висуває на передній план нетрадиційні підходи до організації процесу навчання в сучасній школі.
Зміст освіти складає систему знань, умінь, навичок, рис творчої діяльності, світоглядних і поведінкових якостей особистості, які обумовлені вимогами суспільства. Якщо при традиційному трактуванні цілі і зміст навчання фактично збігаються, то в новій вони розходяться. Актуальною метою стає створення особистісного потенціалу людини, виховання його здібностей до адекватної діяльності в майбутніх предметних і соціальних ситуаціях, а змістом - все те, що забезпечує досягнення цієї мети.
Сучасні комп’ютерні технології значно підвищують мотивацію дітей до навчання, позитивно впливають на її інтелектуальні здібності та соціальний розвиток. З метою ознайомлення учнів початкової та середньої школи з інформаційною картиною світу, формування початкових навичок роботи з комп’ютерною технікою в районі впроваджуються пропедевтичні курси та курси за вибором з інформатики:
- з першого класу - «Основи комп’ютерної грамотності» в Карлівській ЗОШ І-ІІІст. №4;
- з другого класу - «Сходинки до інформатики» в Карлівській ЗОШ №4, Федорівській, Білухівській, Голобородьківській, Максимівській, Халтурінській, Попівських ЗОШ №1,№2;
- з другого класу - курс інформатики «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» в Нижньоланнівській ЗОШ І-ІІІст.
- з п’ятого класу - курс «ІНФОмандри» в Карлівській гімназії імені Ніни Герасименко; гурток «Основи комп’ютерної грамотності» в Карлівській ЗОШ І-ІІІст. №3;
- з восьмого класу - курс «Основи інформатики» в Карлівській ЗОШ І-ІІІ ст. №3.;
- з десятого класу - курс за вибором «Основи веб-дизайну» викладається в Климівській ЗОШ І-ІІІст..;
- з десятого класу - курс за вибором «Основи створення комп’ютерної презентації» в Карлівській ЗОШ І-ІІІ ст. №3.;
- в одинадцятому класі - курс за вибором «Основи комп’ютерної безпеки» та «Основи створення комп’ютерної презентації» в Карлівській ЗОШ І-ІІІ ст. №1, «Інформаційний працівник» запроваджується в Ланнівській ЗОШ І-ІІІ ст..