Сайт методичного об'єднання
учителів інформатики Карлівщини
Вівторок, 21.11.2017, 16:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Форма входу


Категорії розділу
В кабінет інформатики [17]
Планування [6]
Розробки уроків [0]
Позаурочна робота [8]

Заклади освіти району
Карлівський відділ освіти
Карлівська ЗОШ № 1
Карлівська ЗОШ № 3
Карлівська ЗОШ № 4 Карлівська гімназія ім.Н.Герасименко Нижньоланнівський НВК
Климівська ЗОШ
Федорівська ЗОШ
Білухівська ЗОШ
Варварівська ЗОШ Голобородьківський НВК Максимівський НВК Попівська ЗОШ №1 Попівська ЗОШ №2 Лип'янська ЗОШ Ланнівська ЗОШ Халтуринська ЗОШ

Головна » Файли » Методична база » Планування

Використання блогу в педагогічній діяльності сучасного учителя
12.05.2016, 00:16
Ідея досвіду полягає у створенні інформаційного простору, який дозволяє значно підвищити мотивацію навчання математики і позитивно впливає на підвищення якості математичної підготовки учнів. Таким чином, комп'ютерна грамотність є необхідним елементом вантажу знань та навичок, яким повинен володіти кожний випускник школи.
Випускник XXI століття живе в світі комп'ютерів, Інтернету, в міжнародному інформаційному просторі, і уміння користуватися інформаційними технологіями забезпечує його життєвий успіх. Отже, важливо вже зараз перетворити інформаційний освітній простір у середовище, яке збагатить учня, сформує у нього якості, необхідні для життя в інформаційному суспільстві.
Тому на сучасному етапі дуже важливо, щоб педагог розвивався разом з прогресивним технологічним світом, знаходив своє місце в світі комп’ютерів та Інтернету. Кожен день приносить щось нове, і система освіти не виключення.
Одним з пріоритетних напрямків інформатизації суспільства є процес інформатизації освіти, який передбачає широке використання інформаційних технологій навчання.
Використання блогу не тільки полегшує доступ до інформації і відкриває можливості варіативності навчальної діяльності, її індивідуалізації та диференціації, але і дозволяє по-новому організувати взаємодію всіх суб'єктів навчання, побудувати освітню систему, в якій учень був би активним і рівноправним учасником освітньої діяльності.
Проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі й професійно-педагогічній діяльності розглядаються в сучасних наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених (В.Андрущенко, М.Атаманчук, В.Биков, Р.Бужиков, А.Веліховська, М.Головань, М.Жалдак, В.Ізвозчиков, Т.Зайцева, О.Захарова, О.Коваль, О.Матвієнко, Н.Морзе, П.Образцов, А.Пеньков, Л.Петухова, С.Раков, О. Співаковський, А. Федоров та інші). Дидактичні і психологічні аспекти застосування ІКТ навчання знайшли відображення у працях В.Безпалька, О.Гокунь, В.Ляудіс, Ю.Машбиця, А.Пишкала, І.Синельник, С.Смирнова та інших дослідників.
Мета моєї роботи - розглянути питання використання власного блогу, як інструменту співпраці педагога та учня, що відкриває для педагогічної діяльності нове середовище і нові можливості.
Використання блогу допомагає учням отримати більше інформації з теми, що вивчається, посилює інтерес до процесу навчання, формує здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити, застосовувати здобуту інформацію у власному житті, адаптувати учня до умов сучасного життя. Новизна технології є одним з мотивуючих факторів в навчанні. Блог виводить за рамки навчального процесу та взаємовідносин "учитель-учень", дозволяючи всім охочим оцінити і прокоментувати роботи вчителя та учнів.
Категорія: Планування | Додав: Адміністратор
Переглядів: 68 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 19

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини технологій

Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz