"Обчислювальна та комунікаційна техніка, телекомунікаційні мережі, бази і банки даних та знань, інформаційні технології (ІТ), система інформаційно-аналітичних центрів різного рівня, виробництво технічних засобів інформатизації,системи науково-дослідних установ та підготовки висококваліфікованих фахівців є складовими національної інформаційної інфраструктури і основними чинниками, що забезпечують економічне піднесення. Як показує досвід інших країн, інформатизація сприяє забезпеченню національних інтересів, поліпшенню керованості економікою, розвитку наукоємних виробництв та високих технологій, зростанню продуктивності праці, вдосконаленню соціально-економічних відносин, збагаченню духовного життя та подальшій демократизації суспільства. Національна інформаційна інфраструктура, створена з урахуванням світових тенденцій і досягнень, сприятиме рівноправній інтеграції України у світове співтовариство.
Концепція Національної програми інформатизації включає характеристику сучасного стану інформатизації, стратегічні цілі та основні принципи інформатизації, очікувані наслідки її реалізації."
( З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про Концепцію Національної програми інформатизації")
Одним із пріоритетних напрямків розвитку сучасної загальноосвітньої школи є впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес.
Інформатизація освіти - це складний багаторівневий процес, який не можна звести до постачання шкіл комп'ютерами, електронними підручниками і підключенню до Інтернету. На даний період часу необхідно розглядати і розвивати змістовну сторону використання технічних засобів. Технічне забезпечення, безумовно, є важливим, але воно лише забезпечує основу процесу інформатизації. Істинним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій в освітньому закладі має стати не кількість і якість комп'ютерів, а наявність єдиного інформаційного освітнього простору. Залучити в процес інформатизації усіх: учнів, батьків, вчителів, адміністрацію, бібліотекаря, психолога та інших працівників школи - ось головне завдання інформатизації. Важливо правильно визначити напрями досягнення поставленої мети, яка потягне за собою підвищення якості навчання, удосконалення управління школою, інформаційну інтеграцію з зовнішнім середовищем.
На сьогодні маємо таку картину матеріального забезпечення шкіл району:
Карлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1:
- 2 комп'ютерних класи (НКК №1 - 13 ПК, НКК №2 - 8 ПК);
- 5 ноутбуків
- 1 проектор
- 1 інтерактивна дошка
- 3 принтери (лазерний ч/б, лазерний БФП ч/б, струменевий БФП кольоровий)
- всі ПК мають підключення до швидкісного Інтернету
Карлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3:
- 2 комп'ютерних класи (НКК №1 - 11 ПК, НКК №2 - 16 ПК);
- 2 ПК розміщені в кабінеті завуча, 1 ПК - в бібліотеці, 1 ПК - в кабінеті практичного психолога;
- всі 29 ПК з'єднані в локальну мережу та мають підключення до швидкісного Інтернету;
- 2 принтери (лазерний та струменевий фотопринтер), 2 лазерних та 1 струменевий БФП, 2 проектори;
- інтерактивний комплект розміщений в кабінеті фізики №2;
- інтерактивний комплект INTBOARD для потреб дітей з особливими освітніми потребами;
- забезпечення НУШ (3 комплекти комп'ютерного обладнання та відповідний мультимедійний контент; техніка для друкування, копіювання та ламінування);
- 6 машин для обробки даних (моноблоки).
Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко:
- 3 кабінети інформатики (НКК №1 - 10 ПК+6 Моноблоків; НКК №2 - 7 ПК; проектор, ноутбук, колонки);
- 4 ПК використовуються в управлінсько-господарській діяльності;
- всі 27 ПК мають підключення до швидкісного Інтернету;
- 3 класи з інтерактивними поверхнями (проектор та дошка);
- 19 класів із засобами візуалізації (без інтерактиву), з них 9 – з проектором, 10 – з телевізором;
- 1 відеокамера
Варварівський НВК:
- 1 комп’ютерний клас (6 ПК);
- 4 ПК, що використовуються в управлінсько-господарській діяльності;
- 6 ноутбуків, 2 проектори, 7 принтерів;
- наявне підключення до швидкісного Інтернету, Wi-Fi мережа по всьому закладу освіти.
Попівський НВК №1:
- Комп'ютерний клас – 11 ПК.
- 2 ПК розміщені в кабінеті завуча, 1 ПК в кабінеті директора, 1 ПК в бібліотеці, 1 ПК у практичного психолога, 1 ПК у 1 класі, 1 ПК у 2 класі, 1 ПК у педагога-організатора, 1 ПК у завгоспа (всього 9 ПК).
- Кабінет хімії укомплектований проектором, мультимедійною дошкою, ПК, лазерним принтером.
- 2 переносні проектори в кабінеті завуча.
- 3d принтер в КІІКТ, 7 струменевих принтерів.
- 2+2 набори робототехніки.
Попівський НВК №2:
- комп’ютерний клас (8 ПК),
- інтерактивна дошка, проектор,
- 5 ноутбуків.
Ланнівська ЗОШ І-ІІІ ст.:
- Кабінет КІІКТ № 1, № 2: 17 комп’ютерів, 5 ноутбуків,
- сучасні кабінети фізики, хімії, біології з мультимедійними комплексами,
- 9 мультимедійних дошок,
- Інтернет–мережа у кожному класі.
|